۵ شیوه برای ارتقا جذابیت دستگاه چاپ بنر متن برای استفاده کننده در هنگام نوشتن محتوا

نوشتن مطلبی که نتواند با کاربر رابطه برقرار نماید , مانند صحبت کردن با مخاطبی است که هدفون در گوش داراست . اهمیتی ندارد که شما چه می‌گویید , زیرا هیچ کس توجهی به شما ندارد ( و تعداد پاره ای هم که دقت دارا‌هستند , اهمیت نمی دهند ) .

برای نوشتن محتوای کاملاً موفق , نه فقط حتمی است که دقت مخاطب را جلب نمایید , بلکه می بایست او را تشویق نمائید تا با آن رابطه برقرار کند . وقتی که شما ۱۰۰k خواننده را در ماه جذب کرده اید و آن ها تنها تازه ترین پست های شما‌را میخوانند و هیچ کاری نمی‌کنند , اشکالی ندارد ; شما در ادامه خواننده‌گان علاقمندی میباشید که محتوای شمارا خوانده و آن‌گاه با آن رابطه برقرار می کنند . این ارتباط میتواند به اشتراک گذاشتن یک پست و یا این که کلیک کردن روی آن باشد . بدین ترتیب چگونگی تایپ کردن محتوا به خواسته ایجاد رابطه با مخاطب در بازاریابی محتوایی بایستی از حق تقدم های شما در برنامه های بازاریابی اینترنتی باشد .

بدین ترتیب , سوال این است که چه گونه می قدرت با تایپ کردن محتوای جالب , یک بلاگ کهنه را با خوانند‌گان راکد ( و یا داشتن هیچ خواننده ای ) به وبلاگی تبدیل کنیم که یوزرها برای قرائت مطالب و تولید رابطه با آن دست از پا نشناسند؟

حقیقت این ست که راه حل , کلکی وجود ندارد که هیچ کس آن را نشنیده باشد ; بلکه تنها اجرای ۵ تاکتیک ( با تعدادی نکته ) است تا رابطه بین خواننده گان و پست ها را به ارتباطی همیشگی تبدیل کند .

گذشته از استارت باید بدانیم که ارتباط در صورت ها و میزان های گوناگون مطرح است . علاوه بر اشتراک گذاری و قرائت پست های عمده , ارتقا رابطه را از طریق فرصت ماندن در سایت , صفحه های دیده شده , نظرها گذاشته شده , تعداد دنبال کننده ها ( Followers ) , و بسیاری دیگر از شاخص های بازاریابی می توان میزان گرفت . دریابید که کدامیک با هدف ها بازاریابی اینترنتی شما سازگار است و بعد عملکرد هایتان را معطوف به ارتقاء دهید . به عنوان مثال , درصورتی که هدف شما این است که تنور بحث را در ایده ها گرم نمائید , مطالب را در نیمه منش به بن بست نرسانید . این عمل سود ای معکوس به هم پا دارد . در ازای , طرح سوالات باز را در حیث داشته باشید و پاسخ به آن‌ها را در نصیب نظرها تشویق فرمایید .
۱ ) عناوین فریبنده

ما مرتباً به مطالعاتی برمی خوریم حاکی از این‌که هر روز ۳۰۰۰ الی ۵۰۰۰ پیام تبلیغاتی را در انواع متنوع می‌بینیم . بخشی از این , به دلیل سرعت مصرف اطلاعات از جانب خودمان است . اما برهان دیگر را می بضاعت در یورش بیش تر از پیش شرکت ها , به ویژه از روش کانال های دیجیتالی ( که یک ده سال پیش خبری از آنها فقدان ) , دانست .


وبلاگ های شما , چه بدانید یا ندانید , نوعی بازاریابی بوده و در نظر اکثری از اشخاص , شکلی از تبلیغات می‌باشند . چه تعداد آدرس اینترنتی , لینک های RSS , یا این که پست های تویتر را نادیده گرفته اید سوای این که حتی متوجه آن ها شوید؟ ممکن است هر روز هزاران مورد!

بعنوان یک نویسنده , تبلیغ کننده و یا بازاریاب , اولی گام برای عبور از سطح نادیده گیری به تلاوت و ایجاد ارتباط , یک عنوان مهلک است . شما باید مختلف باشید و حس فضولی یوزرها را برانگیزید . عنا وین بایستی به میزان کافی کوتاه بوده تا در خیال و خاطر بمانند . امروزه می توانیم از &# دستگاه چاپ بنر تهران ; چگونگی ” تالیف عنا وین بالاتر برویم و روی آنچه این روزها مؤثر است , تمرکز کنیم :

آمارها و ارقام : در دریایی از واژه و کلمه ها , اعداد خوبتر جلوه می نمایند . اعداد در ساخت احساس اهمیت و یا این که انتقال عمومیت موضوع مؤثر کار می کنند . برای مثال ” ۸۰ % وب سایت های تجارت الکترونیک آدرس اینترنتی خوشامدگویی نمی فرستند .
سوالات : هیچ چیز نظیر یک سوال خوب طرح شده که از مخاطبان می‌خواهد برای کشف کردن پاسخ , پست شما را بخوانند , برای تالیف محتوای جالب مناسب نمی باشد . مثلا ” آیا سبد خرید آنلاین شما این سه تاکتیک حیاتی بازاریابی اینترنتی را نادیده می گیرد؟ ”
عبارات ترغیب کننده : کلماتی نظیر “ با اهمیت ” , “ ایده آل ” , “ به روزترین ” بیانات را بارور می کنند . در صورتی‌که نتوانید از عددی استعمال فرمایید یا سوالی را بپرسید , استفاده کننده به نبود آنها در نوشته واقف است و پست شما‌را نمی خواند . برای مثال ” با صرفه سازی تصاویر برای ( SEO ) , آپ دیت ترین ارشادوراهنمایی که مدام بدان نیاز خواهید داشت ” .

مطلب دارای ربط : شاخص او‌لین بازدید ( First Visit Metric )

فراموش نکنید که عنا وین هنگام به اشتراک گذاری محتوا مانند لینک عمل می نمایند . براین اساس , با دانستن این نکته که ما در دنیای تویتر معاش می‌کنیم ,

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *